måndag 17 augusti 2015

sleeping time.......




Funderar på att gå och lägga mig. Jag är jättetrött efter den dåliga sömnen i natt och jag har jätteont i hela kroppen. Allvarligt det gör så ont att jag bara känner för att gråta just nu...
När man är så trött att vartenda ben värker i kroppen ska man vara glad att man inte är en abborre =)
Fattar inte vad det är.. jag vet ju såklart varför jag har ont, det är ju så mitt liv med smärta ser ut, men det gör ont bara jag sitter, ligger eller står.. Vad återstår ? Ingenting. Bara att gilla läget.


5 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i, att lägga dig tidigt. Jag gör det, försöker komma i säng senast kl 22, men nu har jag varit på kören och då blev det lite senare. Men jag hoppar strax i säng. Jag tror på att den bästa sömnen är den före kl 24.
    Godnattkram ♥ sov gott

    SvaraRadera
  2. Oj klockan är natt midnatt och jag hoppas du sover gott utan mardrömmar..

    Godnattkram och sov gott ❤

    SvaraRadera
  3. Oj klockan är natt midnatt och jag hoppas du sover gott utan mardrömmar..

    Godnattkram och sov gott ❤

    SvaraRadera
  4. Oj klockan är natt midnatt och jag hoppas du sover gott utan mardrömmar..

    Godnattkram och sov gott ❤

    SvaraRadera
  5. Hej. Så jobbigt för dig med denna värk. Hoppas att du trots detta fick sova gott. Du verkar trots allt vara en positiv person som försöker gilla läget så gott det går.
    Ha det gott.

    SvaraRadera