torsdag 21 april 2016

Står och faller

Det här fotot som jag tog en bild på häromdagen med min mobil beskriver livet för mig.
Vi står faller ligger går.
Tidsskiftningar.
Vi reser oss nöter lite grann på varann. Faller vilar återhämtar oss.
 En del går vidare. Andra har ingen chans att återhämta sig utan trampar på i gamla fotsulor,  de faller, vilar återhämtar sig, faller, vilar återhämtar sig
En evig rundgång....

Vad känner du när du se denna bild?

                                                           

3 kommentarer:

  1. Jag tänker att det är en skog som ingen riktigt sköter om. Så kan det bli med människor också...

    SvaraRadera
  2. Jag ser livets gång, lite precis som du beskriver det ❤️

    Kram ❤️

    PS. Kommer du på knepet hur du lyckas vika dra-på-lakanen fint, får du gärna dela med dig. För här hos oss har vi samma problematik, men lakanen är så bra, så vi blundar för härvan som blir när man viker dem��

    SvaraRadera
  3. Ser ungefär samma som du beskriver i din text.

    Kram

    SvaraRadera