lördag 27 februari 2016

Grattis!

Tänk att det är tjugosex år sedan jag låg
och pressade ut en pytteliten plattnäst sötnos =)
Ibland är det svårt att fatta att denna stora grabb
är samma lilla plutt som då.... Han var sååå liten =)
Jag glömmer aldrig då jag bar dig i min kropp, jag längtade, jag undrade, jag väntade.. Min förstfödde! Det är något alldeles speciellt att bära på sitt första barn....
När jag såg ditt ansikte och de la din lilla späda kropp mot mitt bröst, då fylldes jag av en sådan ändlös, gränslös och villkorslös kärlek, att inga ord kan beskriva, inga bilder berätta.

I alla fall

Ett jättegrattis till dig min son =D


Min andre son befinner sig i Kungsängen.
 Hans barndomsvän gifte sig i lördags i Västra Ryds kyrka Uppsala.. Så han har varit på bröllop.
På Måndag kommer han hem igen.
Efter sportlovet som är v 10 här i Norra Norrland kommer sonen att åka ner till Stockholm men då som internationell ungdomsambassadör..Hans uppdrag blir b.l.a träffa några politiker och dylikt i riksdagshuset/riksdagskansliet...


Önskar er en Glad Söndag!

2 kommentarer:


  1. Grattis till sonen :D
    Så spännande för yngsta sonen som klättrar i jättetakt. Han kommer att bli stor så gör dig beredd på att bli en kändis..
    Solig kram ♥

    SvaraRadera
  2. Gratta sonen så mycket.
    Ja du tänk vad tiden går, helt plötsligt är dom där små knytena vuxna.
    Ha en skön Söndag!
    Kram

    SvaraRadera