söndag 27 december 2015

Måndag!

Jag har, denna natt, konstaterat att jag är värre än snurresprätt. Lyan har varit varm, varmare fetkompakt-het-saknat-syre-läskigt-instängd. Alltså har jag legat som ett härvelkors och snurrat. Jag har klivit upp X antal gånger i natt... Ghaaahhhh!
Förutom att gäspa så har jag hunnit vara ute på en morgonpromenad också. Det var halt trots att det var sandat så det blev ingen lång promenad. Ute frös jag dessutom.

Jag ska strax sätta mig ned och fika en knäckebrödsmacka tillsammans med barnbarnet.
Jag ÄLSKAR knäckebröd! . Alltså knäckebröd och te eller för den delen kaffe är sanna mina ord rena delikatessen efter somliga dagar det skall ni ha klart för er!

Ha en underbar Måndag!

4 kommentarer:

  1. Gomorron, finaste ♥
    God frukost till dig och barnbarnet!
    Jag har också snurrat runt i bädden, en del varm, och så. Men inte varit ute och gått, nej.
    Måndagskram ♥

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det alltid blir sådär gräsligt varmt när sömnen inte vill sig.
    Knäckebröd är smaskens, gillas här med!
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera

  3. Jag ligger vid fönstret där elementet är, vid fönstret drar det så det är oftast lagom, snurrar gör jag bara tre gånger för sen ger jag upp och går upp.... Oftast somnar jag innan jag behöver gå upp.... :))))

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Ingen bra natt låter det som. Ligga å snurra å ha sig. Varmt och svettigt. Nä fy vale för dålig sömn.

    Hoppas att du får sova bättre i natt.

    Kvällskram från mig till dig❤

    SvaraRadera