onsdag 19 juni 2019

Glad Midsommar önskar jag alla!



Det var så länge sedan jag var inne i mitt blogghem så jag har nästan glömt bort hur man gör.

Hur som har det har varit stressigt och oroligt en tid nu och är så fortfarande.

Här nedanför får ni en liten sammanfattning varför jag inte varit inne i bloggen - kommenterat eller pliktat ner några rader då och då på ett tag.

I de mörkaste av stunder har det kännts som om att det aldrig kommer att gå, som att det aldrig kommer att vända och bli bättre. Min yngsta dotter gör mig mycket orolig. Hon mår dåligt psykisk och har försökt ta sitt liv antal gånger nu . ( Vi går på bup och väntar också på medicin. Men det är lång väntetid att få komma till en doktor)

Min egen hälsa är inte  den bästa. Jag kämpar trots allt, men tappar också orken ofta.
Ensam är ej stark. Fast stark måste jag vara trots att jag är ensamförälder och svag.

Med kärlek och omtanke och en önskan om att Ni ska vara rädda om varandra,

3 kommentarer:

  1. Skickar dig varma kramar över cyberrymden.
    Jag tycker att det är trevligt att du skriver ett inlägg för att veta hur du har det.
    Tråkigt att du har det tufft runt omkring dig!

    Kram och ha en fin midsommar!

    SvaraRadera

  2. Att hjälpa är det enda sättet att erbjuda sin eviga kärlek till världen för att vara nära Gud och det är mycket viktigt. Varje person som behöver ekonomisk hjälp har en logisk orsak. För detta erbjuder vi lån, snabb kredit och garanterade lån tillgängliga för alla personer med förmågan att återbetala. Räntan är 3% med mycket enkla förhållanden som hjälper dig att starta ditt eget företag. Våra överföringar är försäkrade av banken för transaktionssäkerhet. Kontakta oss helt enkelt för mer information så blir du nöjd.

    E-post: georges.matvinc@gmail.com
    WhastApp: +33 756924191

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig och undrar hur du har det?
    Det är så länge sedan du var här eller att jag såg något ifrån dig, så jag undrar, och hoppas att du ska få må bra.
    Hade förut tappat bort din blogg, men så såg jag den.
    Hoppas att det har ordnat sig för dig och de dina.
    Sköt om dig.
    Varm kram!

    SvaraRadera