torsdag 22 oktober 2015

Lite av varje

Skolskjutningen i Trollhättan är fruktansvärt! Ett vansinnesdåd! Och jag lider verkligen med de drabbade och deras familjer. Det gör jag - det gör ont i själen att en sådan fruktansvärd handling har utförts. Det är absolut inte okey på något vis  Samtidigt händer och har det hänt så mycket hemska saker i Sverige och andra länder så att jag blir helt matt av allting.
Jag känner att jag inte längre orkar ta in allt negativt som händer och sker varhelst det än månde vara......

 Ett hjärta till alla som har sorg och är drabbade av något eller någonting
                           All tanke går till er ♥                        



Jaha... Då är det fredag igen! Det var segt att stiga upp nu på morgonen . Klockan 05.30 var jag uppstigen. Jag gick tvärt ut på balkongen och fy bubblan vad det regnade och fortfarande var det riktigt mörkt  och svinkallt ute =0
Fy bubblan snart kommer vintern... Vill inte ha....

Kom just på att nästa vecka är det höstlov för barnen...  Skönt!




Den alltid kloka Nalle Puh!  Dagens Ord!


När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på.


Kan säga att precis så som det står i citatet  är det för mig.  Mitt i prick!


                           



6 kommentarer:

  1. Ja det är fruktansvärt & gör ont i ♥-at ....
    Har både dotter8jobbar) & barnbarn där/Kram

    SvaraRadera
  2. Herr Puh han kan verkligen svänga ihop ord bra, gillar honom starkt.

    Jag har fortfarande svårt att ta in det som hänt i Trollhättan, det är verkligen förskräckligt.

    Ha en skön dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Älskar Nalle Puh och hans klokheter! ♥
    Dådet i Trollhättan, vettvilligt, vansinnigt. Men vi får strö kärlek och mera kärlek i våra sinnen ♥
    Ha en go fredag, kram ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera

  4. Vansinnigt, jag har faktiskt inga ord.... ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Nalle Puh är nog den klokaste av oss alla! :)
    Verkligen fruktansvärt när så mycket hemskt händer.
    Och idag har flera andra skolor blivit hotade och på en gick det runt två killar med pistolliknande vapen och hotade barnen. ...
    Sånt här sätter ju igång tankarna på andra idioter tyvärr....
    Ha en riktigt skön kväll fina du! ❤
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Visst är det fruktansvärt det som hänt i Trollhättan. Man lider Värkligen med anhöriga. Man känner deras sorg.

    Kram till fina dig❤

    SvaraRadera