fredag 2 oktober 2015

* * *

Jag gillar INTE bananflugor! Fy tusan för dom albatrosser som kör runt som JAS-plan i min lya. Usch!

Jag har varit så nöjd och lyckats hålla flygfäna borta men en ask med vindruvor tycks ha triggat en smärre flygflottilj.

Vad jag däremot gillar skarpt är den fantastiska solen som skiner idag.

Vinäger och diskmedel är blandat, kaffet tryter  och jag är väldigt
nöjd med att ha fått sova en hel natt :)  Vilket sällan händer...

En fin start på lördagen och bananflugorna skall väck!!

5 kommentarer:


  1. Hoppas du får bort dem fort som ögat.
    I natt kunde jag inte somna det var som förgjort, det händer inte ofta som tur är... Solig kram ♥

    SvaraRadera
  2. Bananflugor ogillas skarpt.
    Har själv haft en liten dust med dem, dock hann de inte bli så många och nu är dom puts väck från jordens yta.
    Ha en skön dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Usch för bananflugor, de är verkligen irriternade. Hoppas att du fort som ögat får bort dom.
    Vill önska dig en trevlig helg.
    Varm kram!

    SvaraRadera
  4. Irriterande med flugor över huvud taget, vare sig det handlar om bananflugor eller andra större sorter. Nu har de hittat inomhus, dessa stora bastarder. Man undrar varifrån de kommer och varför de envisas med att ta sig in över allt.
    Kram! ♥

    SvaraRadera