lördag 11 juli 2015

Miljoner... Zillioner ???


Tråååk!

Japp... en tråkig dag!

Vad pysslar Ni med en dag som denna ?


                         
Jag gick faktiskt en promenad i "dugg regnet" för en stund sedan.
Fy f*n vad jag är duktig ☺
 Kändes mycket bra när jag kom hem alldeles blöt och utschasad, he he...
Nu när jag är hemma har det börjat lätta bland molnen.
 Fortfarande mulet såklart men för tillfället regnfritt... Och det är jag glad för...

Jag önskar och önskar att jag skulle kunna vinna lite pengar...
 Lite ???   Nä massor med pengar menar jag givetvis... Miljoner...Zillioner
Men trots evigt skrapande så kammar jag aldrig hem någon vinst....Haha

Men någonstans sitter där en gud? som tycker att jag ändå är värd lite...


6 kommentarer:


  1. Jag har inte ens varit ut, har i ärlighetens namn inte ens hunnit äta frukost, skall nog lämna in en hästlapp en V-75 ☺

    Kramen ♥

    SvaraRadera
  2. Här har det äntligen spruckit upp och solen skiner!
    Och då blir i alla fall jag jätte glad! :)
    Härligt att du kom ut en stund ändå!
    Jag har jobbat och är nu på väg till min bästa väninna i vått och torrt. ♡
    Jag har med mig en massa räkor som vi ska frossa på!
    Ska bli en riktigt mysig kväll!
    Hoppas att det blir en fin kväll hos dig med.
    Jag spelar aldrig på nått längre.
    Har liksom gett upp.
    Däremot ska jag följa med mor min och hennes man på bilbingo imorgon! :)
    Inga hisnande vinster där men någon femhundring kan det bli och det sitter ju inte fel!
    Men roligast är det att umgås och spänningen med spelet i sig.
    Önskar dig den bästa kvällen!
    Och hoppas att du någon gång vinner den där STORA vinsten alla drömmer om!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh jag önskar så att jag hade orkat gå en runda i duggregn eller ej men jag ligger bara i sängen och är sjuk sjuk sjuk.....
    Fortsätt skrapa du för plötsligt händer det säger de visst ;-)

    SvaraRadera
  4. Inga vinster här heller, trots att jag skulle vilja vinna skviljoner någon gång. Kram! <3

    SvaraRadera
  5. Vad jag gör idag? Jo, förfärar mig över att bina svärmar uppe i skorstenen. Vi måste nog ta hit Anticimex. Har fullt med bin inne också. Känns inte så bra.
    En vinst skulle sitta fint.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Jag har faktiskt sovit bort hela dagen, vaknade vid 20.50-tiden. Fikade vid 23.08 fredag kväll (vet tiden eftersom jag skickade ett mess från mobilen då) och sedan var jag på benen bedside fram till strax efter 07 och efter det rapporterade jag till kollegan som tog över, dokumenterade fram till klockan var över 08 (viss övertid eftersom jag slutar 07.30) och sedan gick jag upp till kiosken i entrén som öppnar kl 09 på lördagar och köpte kaffe, bröd och ost och satte mig i den stängda cafeterian. Sedan åkte jag hem och sov. Så var min dag... :-)

    SvaraRadera