torsdag 30 juli 2015

Aliens ?

Jag tror min dator är invaderad av aliens... Joho det låter som att en bunke minialiens finns inne i den när jag startar den.

Nåväl... Tur att något kan roa mig denna gråa och våta dagen...
När jag gick och lade mig i går hörde jag ösregnet fortfarande slå mot fönsterbläcket.
Trist med regn.

Jag har världens goaste bloggvänner =)
Oj vad det värmer att komma in här och läsa alla fina kommentarer....

Vill tipsa om en krydda som man kan ha till allt...
Grillkrydda Citrus från Santa Maria...
Jag använder den i nästan all matlagning och det blir så friskt och gott...
Lite i salladen kanske eller som just nu på kycklingen =)
Prova den är supergod.
Nix och Nope...Jag får inte betalt för att säga det ☺
Helt frivilligt...

8 kommentarer:

  1. Visst är det toppen med fina härliga bloggvänner. Dom kan Värkligen förgylla och glädja en hel dag . Man ska vårda de man har.
    Trist med regn. Nu måste bara värmen och solen komma. Vill haaaa.
    Grillkrydda använder jag med. Det är gottigottgott.

    Ha en toppendag UTAN regn.

    Solig kram.

    SvaraRadera
  2. Kanske man ska testa den kryddan!! Här öser regnet ner för fullt..

    SvaraRadera


  3. Måste testa citruskryddan och är den inte god så skickar maten på dig. ☺☺☺

    Kram gamla goa bloggvännen ♥

    SvaraRadera
  4. God morgon, finaste bloggvän ♥
    Det är alltid mysigt att komma in till ditt blogghem, det är så fint designat.
    Tack för tips om krydda, citrus är friskt.
    Jag har gett upp om vädret, får lugna mig och acceptera.
    Fredagskram fylld med värme ♥

    SvaraRadera
  5. Hoppas du slipper regnet idag freda! :)) & hoppas dom där små aliens sticker iväg illa kvickt! ;)

    Varm kram & fin freda på dej! <3

    SvaraRadera
  6. Tack för din kommentar inne hos mej ♥
    Namnet lät friskt :) om jag kommer ihåg så ska jag prova den.
    Hoppas du får en fin dag
    Stor Kram

    SvaraRadera
  7. Det låter gott! Kan du kolla på innehållsförteckningen om den innehåller vetemjöl (eller något annat med gluten i sig)? En del kryddblandningar går bort för min del p g a gluten. Fast jag tror mest att det är grillkryddor som har det i sig. Kram! <3

    SvaraRadera
  8. Jag är så trött på allt regnande. Nu vill vi ha sol, eller hur? Måste testa citruskryddan. Verkar fräscht, friskt och gott.
    Kram, go´aste vännen. ♥

    SvaraRadera