söndag 25 februari 2018

Har dåligt flyt.

I går höll jag på att kvävas, åt apelsinklyftor och jag vet inte vad som hände men något for in i luftstrupen och jag fick ingen luft,

Jag kämpade allt jag kunde började känna stickningar i armar och händer, just då lyckades jag dra åt mig andan såpass att jag kunde börja andas igen, det var inte klyftan som fastnade för den plockade jag ut, Riktigt otäckt var det.

Och vilken tid det tog innan jag var normal igen, hostade så de kändes som lungorna skulle ut.

Inte blev det bättre av att jag går med ryggskott heller.

Mår inget vidare idag, har förbenat ont i nacken och huvudet, sträv i halsen tack vare gårdagens bravader - känner mig allmänt dassig, det här hade jag kunnat vara utan


Känns som jag har dålig flyt just nu

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att läsa.
    Skickar ett gäng bamsekramar via cybernätet.

    SvaraRadera