söndag 19 april 2015

Godmorgon!


.
Faktiskt vaken sedan ett bra tag.


  Men jag ska ta och äta lite frukost snart...



Inte blir det dessa frukter... Jag ska äta något helt annat.


Varitationsrikt väder är väl inte vad jag kunnat säga om denna vår i norr ännu. Fast det är ju lite olika gråväder som presenterats. Ljust, grått, mellangrått och mörkgrått. Nästan lite svart också. Är så less på alla gråvarianter som är och har varit...

Vädret är ju som det är... Solen har inte lyst så ofta under mars och april hos mig kan man som säga





2 kommentarer:


  1. Här är det aprilväder, bara att bita ihop... Idag skulle det bli sol men än har inte solen visat sig..... Igår hade jag sol men det var fruktansvärt blåsigt. Söndagkram ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Här är sol och det var det igår med. Men det är kallt och snåla vindar, så inget gott balkongväder heller. Nu ska ju inte jag sola så mycket, men jag gillar att vara i varmt väder.
    Söndagskram till dig ♥

    SvaraRadera