måndag 11 december 2017

Usch!

I morse blev jag pissad på av en hund.

 Tänkte att jag skulle passa på att följa dottern halvvägs till skolan i morse bara för att få ta mig en promenad i sällskap. Det blev dock en mycket kort promenad än vad jag hade tänkt mig.

 Först och främst är det rätt så isigt utomhus och sandat har de knappt gjort så det är livsfarligt att gå om man inte vill falla och det vill jag inte... Dålig balans har jag också så risken hade väl varit stor att jag hade gjort en vurpa. Nu gjorde jag ingen vurpa som tur var och det är jag glad för.😁

 I alla fall stötte jag och dottern på en äldre herre som var ute och sandade sin egen uppfart och hade hunden lös som kom som en raket mot mig lyfter på benet mot mig och pissar.

  Jag blev pissad på. Ghaaaahhh!!! Vad äckligt.

 Dottern fortsatte till skolan, jag fick vända hem och  slänga byxorna i tvättmaskinen sen in i duschen...

 Gissa om det flög röda gubbar med eldgafflar


3 kommentarer:

  1. Men usch så vidrigt.
    Förstår om du kortade ner promenaden.

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Usch, då. Det är otrevligt!
    Men måste ändå dra på smilbandet, för du har humor. Sista meningen, hahaha!

    Varm kram från ett något isigt Lidköping och jag önskar dig fortsättningsvis en gladare måndag än hittills *hjärta*

    SvaraRadera
  3. Men fy så äckligt! Jag blir så arg på människor som inte har sina hundar i koppel. De inbillar sig att de har koll ändå, men det har de inte.

    Kram, kram <3

    SvaraRadera